Jamessco
Members124 Community Reputation
119Content
0Followers
0Days won
Last Online: 4 hours ago
Bio
15/05/2020Joined
5 Images
big winsWow

Very very nice, big congrats 🙂

big winsWinfall Wishes - JP win :)

Over on gamesys site.  No way I expected this :D

winfall.png

big winsTemple Tumble Megaways - CRAZY base game hit

Basically what the title says, the bonus triggers too but was pretty pointless lol, safe to say didn't care after base hit tho 🙂

 

communityPragmatic Play's slots slow the past month?
On 18/08/2022 at 10:58, HulkeenRS said:

For about a month now ive noticed that no matter what Casino i use, all of Pragmatic's slots are awfully slow, Gates of olympus time between spins are so bad that it starts the "loading" circle for a second before the symbols lands, and it does that everyspin, and this goes for every pragmatic slot, is this just an issue for me and my friends or does anyone else experience the same issue?

Played a few Pragmatic's over the weekend.  Sweet Bonanza, 5 lions mega, madame destiny mega, all worked perfectly for me.

big winsDead or Alive II Max win
12 minutes ago, GodSaveTheQQs said:

wow! Biiiiiiiig congrats champ! Thats sick man!

 

Tell your casino to send you the video, its a historic win!

 

👏 👏 👏

What he said 🙂

communityWorst Progressive JP win ever?
9 hours ago, JimmyDfraud said:

But is it a not all connected to the same jackpot,so if it was won on one site would it not be must be won at 1.5 on all sites?

Can't say i'm 100% sure on details, but as far as i know they're all connected yeah, so they should all be the same on all sites.

communityWorst Progressive JP win ever?
On 08/07/2022 at 10:18, JimmyDfraud said:

Why does the must win jackpot have different limits on different sites some say must be won before 1 million others say 1.5 million

It changes after the first time it's won, it starts at must be won by 1m then 1.5m then 2m i think next one is.

12 minutes ago, dispenseri said:

Not too surprising for a rapid no?

Not really, just found it funny it was less than my stake 🙂

big winsHoney Rush - 946x

Played this for the first time in ages, nice little hit 🙂

 

 

communityWorst Progressive JP win ever?

... it was less than my damn stake lol

jp.png

big winsTemple Tumble Megaways epic win.
11 hours ago, Jimm85 said:

@Boulder I can see you play at platincasino.com ... Is it a legit casino regarding cash outs etc.?

https://www.askgamblers.com/online-casinos/reviews/platincasino
🙄

nice slots etc they have though

I played there for a few months, up and down like anywhere else of course.  Cashouts were fine for me tho, can't say i ever had a problem.

Also nice hit @Boulder 🙂

big winsPirate Kingdom Megaways -3 395x

Great hit on pirate kingdom mega 🙂

 

big winsWhao!!! (0.20€/bet) buy 200€, look AT THE WIN!!

Think that link is loading the game to play?

Even shows a balance of 8cents

big winsBIG BASS BONANZA MEGAWAYS - MY FIRST MAXWIN🇲🇨

Big congrats, nice one 

casinos sportsTiger Kingdom by Relax (infinireels take on money train) bugged.

Haven't played it, so not sure.  But from what the paytable says, the OP is correct... the way it's described in the paytable is incorrect.

tiger.png

big winsMy first pragmatic max win on floating dragon, short but sweet.

Didn't mess about did it lol, way to go 🙂

big winsAnother Nice Tumble in the Temple :)
22 hours ago, dirtystack said:

Lasted longer then every bonus I've ever had on Temple Tumble combined.

Sounds about right, considering the usual way it bonuses lol.

big winsAnother Nice Tumble in the Temple :)

Nice hit on Temple Tumble Megaways 🙂

You'll have to forgive the long video, for some reason Relax doesn't let me skip the countups here.

 

casinos sportsUnibet allowed me to deposit on a 5 year exclusion
7 hours ago, AshtonGTV said:

i Was actually doing so well until this happened. Signed up to gamstop, self excluded everywhere, deleted accounts that allowed me to delete and I noticed a massive change but now I feel like I messed up my clean streak 

It's obviously extremely difficult, and all I can say is, don't be too hard on yourself.  You've taken the steps to sort yourself out, and hopefully in time you will.  

As you said, you had no intention of doing it until Unibet e-mailed you, which when self-excluded, they shouldn't even be doing.  As Dirtystack says above, send them an e-mail, explain the entire situation, adding you might have to contact the UKGC (assuming you're in the UK) and chances are they'll realise their mistake and refund you the money.

casinos sportsUnibet allowed me to deposit on a 5 year exclusion

First thing you do, in my opinion, is go straight in and contact their support, tell them what happened, attach the support ticket and make sure they do it right this time.

If with your "clueless what to do" part is meaning some sort of refund because you shouldn't have been allowed to play, I've no idea if that is the case, but again, just my opinion i'd like to think they would have to refund your deposits, since you shouldn't have had the ability to deposit in the first place.

big wins259516x on tombstone R.I.P.

What the hell lol.

That's just unbelievable, major congrats, literally life changing win. 

casinos sportsALERT! SlotV issue

Nice to hear you're getting your money, nice one.

big winsHand of midas max win. 5000x

Quality hit man, nice one. 

It's 4000x btw because of your "Double Chance" bet, but it's still awesome 🙂

big wins+18,500x bet MEGA win on FIRE HOPPER!

Very very nice, congrats 🙂

big winsBig Bass Bonanza Megaways 915x

Think this had the potential to be a lot more, but not complaining, 915x for my first ever bonus on it was nice 🙂

 

big winsStar light princess base game
1 hour ago, jordmacinnes said:

Starlight princess. 800x

Might wanna give us the link :D 

Recent Activity
Reacted to Sick win on buffalo king
1 day ago
Reacted to Wow
3 days ago
Reacted to Almost max win on Money train 3
5 days ago
See More Activity
Jamessco
Members124 Community Reputation
Timeline
Activity
About
big winsWow

Very very nice, big congrats 🙂

big winsWinfall Wishes - JP win :)

Over on gamesys site.  No way I expected this :D

winfall.png

big winsTemple Tumble Megaways - CRAZY base game hit

Basically what the title says, the bonus triggers too but was pretty pointless lol, safe to say didn't care after base hit tho 🙂

 

communityPragmatic Play's slots slow the past month?
On 18/08/2022 at 10:58, HulkeenRS said:

For about a month now ive noticed that no matter what Casino i use, all of Pragmatic's slots are awfully slow, Gates of olympus time between spins are so bad that it starts the "loading" circle for a second before the symbols lands, and it does that everyspin, and this goes for every pragmatic slot, is this just an issue for me and my friends or does anyone else experience the same issue?

Played a few Pragmatic's over the weekend.  Sweet Bonanza, 5 lions mega, madame destiny mega, all worked perfectly for me.

big winsDead or Alive II Max win
12 minutes ago, GodSaveTheQQs said:

wow! Biiiiiiiig congrats champ! Thats sick man!

 

Tell your casino to send you the video, its a historic win!

 

👏 👏 👏

What he said 🙂

communityWorst Progressive JP win ever?
9 hours ago, JimmyDfraud said:

But is it a not all connected to the same jackpot,so if it was won on one site would it not be must be won at 1.5 on all sites?

Can't say i'm 100% sure on details, but as far as i know they're all connected yeah, so they should all be the same on all sites.

communityWorst Progressive JP win ever?
On 08/07/2022 at 10:18, JimmyDfraud said:

Why does the must win jackpot have different limits on different sites some say must be won before 1 million others say 1.5 million

It changes after the first time it's won, it starts at must be won by 1m then 1.5m then 2m i think next one is.

12 minutes ago, dispenseri said:

Not too surprising for a rapid no?

Not really, just found it funny it was less than my stake 🙂

big winsHoney Rush - 946x

Played this for the first time in ages, nice little hit 🙂

 

 

communityWorst Progressive JP win ever?

... it was less than my damn stake lol

jp.png

big winsTemple Tumble Megaways epic win.
11 hours ago, Jimm85 said:

@Boulder I can see you play at platincasino.com ... Is it a legit casino regarding cash outs etc.?

https://www.askgamblers.com/online-casinos/reviews/platincasino
🙄

nice slots etc they have though

I played there for a few months, up and down like anywhere else of course.  Cashouts were fine for me tho, can't say i ever had a problem.

Also nice hit @Boulder 🙂

big winsPirate Kingdom Megaways -3 395x

Great hit on pirate kingdom mega 🙂

 

big winsWhao!!! (0.20€/bet) buy 200€, look AT THE WIN!!

Think that link is loading the game to play?

Even shows a balance of 8cents

big winsBIG BASS BONANZA MEGAWAYS - MY FIRST MAXWIN🇲🇨

Big congrats, nice one 

casinos sportsTiger Kingdom by Relax (infinireels take on money train) bugged.

Haven't played it, so not sure.  But from what the paytable says, the OP is correct... the way it's described in the paytable is incorrect.

tiger.png

big winsMy first pragmatic max win on floating dragon, short but sweet.

Didn't mess about did it lol, way to go 🙂

big winsAnother Nice Tumble in the Temple :)
22 hours ago, dirtystack said:

Lasted longer then every bonus I've ever had on Temple Tumble combined.

Sounds about right, considering the usual way it bonuses lol.

big winsAnother Nice Tumble in the Temple :)

Nice hit on Temple Tumble Megaways 🙂

You'll have to forgive the long video, for some reason Relax doesn't let me skip the countups here.

 

casinos sportsUnibet allowed me to deposit on a 5 year exclusion
7 hours ago, AshtonGTV said:

i Was actually doing so well until this happened. Signed up to gamstop, self excluded everywhere, deleted accounts that allowed me to delete and I noticed a massive change but now I feel like I messed up my clean streak 

It's obviously extremely difficult, and all I can say is, don't be too hard on yourself.  You've taken the steps to sort yourself out, and hopefully in time you will.  

As you said, you had no intention of doing it until Unibet e-mailed you, which when self-excluded, they shouldn't even be doing.  As Dirtystack says above, send them an e-mail, explain the entire situation, adding you might have to contact the UKGC (assuming you're in the UK) and chances are they'll realise their mistake and refund you the money.

casinos sportsUnibet allowed me to deposit on a 5 year exclusion

First thing you do, in my opinion, is go straight in and contact their support, tell them what happened, attach the support ticket and make sure they do it right this time.

If with your "clueless what to do" part is meaning some sort of refund because you shouldn't have been allowed to play, I've no idea if that is the case, but again, just my opinion i'd like to think they would have to refund your deposits, since you shouldn't have had the ability to deposit in the first place.

big wins259516x on tombstone R.I.P.

What the hell lol.

That's just unbelievable, major congrats, literally life changing win. 

casinos sportsALERT! SlotV issue

Nice to hear you're getting your money, nice one.

big winsHand of midas max win. 5000x

Quality hit man, nice one. 

It's 4000x btw because of your "Double Chance" bet, but it's still awesome 🙂

big wins+18,500x bet MEGA win on FIRE HOPPER!

Very very nice, congrats 🙂

big winsBig Bass Bonanza Megaways 915x

Think this had the potential to be a lot more, but not complaining, 915x for my first ever bonus on it was nice 🙂

 

big winsStar light princess base game
1 hour ago, jordmacinnes said:

Starlight princess. 800x

Might wanna give us the link :D